Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Mathilda - 7 maj 2008 18:20

HAr nu provat och håller på att bli bättre på detta det är ganska kul faktisk


och så här blev första försöket...

Av Mathilda - 7 maj 2008 10:19

Jaha så idag väckte amanda mig när kl va 5 i morse och berättade att hon spyt...neeeeeeeej tänkte jag bara. Inte idag av alla dagar skulle ju börja sju istället för halv åtta bara för att jag skulle vara på röntgen kl nio. Men vi löste det ganska bra. Jag va bort och lämnade oliver, vid halv nio kom jennie hem hon har ledigt mellan nio och ett bara för att hon började kl 5 i morse. så då kunde jag sticka iväg. NU ligger hon inne i sängen och vägra dricka nyponsoppa hon vill inta ha glass. Men ändå har hon ont i magen. Hoppas bara att hon snart blir bättre. Tycker inte om när barnen e sjuka....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards