Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Mathilda - 2 maj 2008 18:41

Men tyvärr utan resultat, så nu har jag skickat ett meddelande till han och sagt att vi är intresserade av en visning av lägenheten. Nu för tiden bor jag ju inne på hemnet. Va som vanligt inne idag och vad skådar mitt öga.. jo ytterligare en.. men.. en trea dock. Men det kan väll inte vara så jävla svårt att slå upp en vägg eller har ju kunniga i familjen, lillbrorsan går ju ur bygg linjen i är så det kan väll han hjälp till med. Går och faniserar om tapeter och hur möblerna ska stå, hur barnen ska ha det i rummen. Men skamm den som ger sig. Det är visning den 15 maj på den andra lägenhet, jennie skulle kolla på den när hon vaknar i morgon så får vi se vad hon tycker. Det kostar ju inget att titta. Kram på er

Av Mathilda - 2 maj 2008 17:18

Hittade en låt som någon har skrivit Till minne Av Engla.. Visst e den fin..

Av Mathilda - 2 maj 2008 17:13

Utav några av mina nya stämplar.


Det gröna ska mamma få, det röd/gula ska min svärmor få och det lila har jag gjort till mig själv fast jennie ska ge det till mig.Så här ser en annan



stämpel ut...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards