Alla inlägg den 5 maj 2008

Av Mathilda - 5 maj 2008 16:29

Så idag kom barnen och det är en fullspäckad vecka med tidiga mornar och tidigt i säng. För denna veckan jobbar jag tis-fre. På lördag ska vi ut till mamma på hafsten och äta lite god mat eftersom vi båda fyller nu i veckan ( jag imorgon och mamma på ons.) Hoppas det e fint väder bara så att barnen kan springa runt och leka där ute, för nu har dom väntat på att få åka ut dit. På söndag blir det kalas på emaus för oliver, men vi åker alla ut för dom har ju ridning så då kan amanda äntligen rida eftersom vi har lyckats att åka till emaus på lördagar annars. Idag har det varit en underbar varm dag, och jag har bara varit inne. Hoppas nu att vädret håller sig så här nu hela veckan så att jag kan ha på mig mina nya kläder.. Nu så ska jag fixa lite mat... kram mina vänner..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards