Alla inlägg under februari 2008

Av Mathilda - 29 februari 2008 17:50

Idag fick jag mina nya papper + mina kort som jag framkallat. Nu ska här scrappas... Här kommer lite bilder..

Här kommer en ny Lo som jag gjort om amanda, men den e inte riktigt färdig ska lite text till oxå..

Och ett födelsedagskort till amanda´s kompis..

 

Av Mathilda - 29 februari 2008 07:20

Åhh vill ju bara sova..somnade om när jag hade stängt av väckarklockan vilket inte var jättesmart eftersom just idag så skulle jag börja kl sju, och givetvis så ville inte ungarna alls klä på sig dom va lika trötta som jag. Kom iallafal i tid till jobbet men det hade ju kvittat för det visade sig att personen som skulle iväg tidigt, inte skulle iv'g iallafall.. stressade alltså i onödan.... ja ja men slutar ju en halvtimme tidigare i dag då... nu ska det jobbas.. kram alla

Av Mathilda - 27 februari 2008 19:07

Fan har nu idag haft migrän i tre dagar den vill liksom inte ge me sig riktigt, har dock blivit bättre än det va i måndags då det kändes som hela huvudet skulle sprängas och mådde illa.. men men det är bara till att knappra tabletter.


Efter jobbet idag så hämtad  jag lill killen på dagis och sen så bar det av  till stan. Hade kollat på en jacka till amanda men kunde inte bestämma mig, men nu hade jag bestämt mig, det blir den. Sen så blev det givetvis en del grejer till. Var sin keps till barnen, en body till Wille, två böcker till barnen och en present eftersom amanda ska på kalas på lördag.


Kolla det runt lite oxå på kläder till mig men som vanligt hittade jag inte något, det är så tråkigt att jag aldrig hittar nåt till mig själv. Inte ens några scrapbooking saker, hahaha kom ju på att jag har beställt en del papper som kommer snart så och så ska jag ju beställa mer stämplar..


NU har min son somnat i sin storasyster säng, så jag får nog flytta på han innan hon kommer hem annars blir det sura miner,,

Kram på er alla.. 

Av Mathilda - 24 februari 2008 21:40

Okej Här kommer två sidor som jag gjorde för ett tag sen till amandas album

Och den andra

 

Sen gjorde jag i torsdas ett kort till en kompis som hon skulle ge bort och så här blev det..

Och så Ytterligare ett dop kort..

Och givetvis Olivers första sida, men den e inte riktigt klar kan inte riktigt komma på vad som fattas bara...

Och sist Min lillebror har fyllt tjugo så det blev ett fint kort till han..

Det va allt just nu. Håller på med ett kort till men det är hemligt så det kommer inte upp här fören personen har fått det. Kram på er alla

Av Mathilda - 22 februari 2008 09:55

Var e världen på väg egentligen?? Varje dag så e det någon som blir mördad. Nu som den här 15- åriga tjejen i mora. Vem kan göra något sånt? Slå ihjäl henne med en sten i huvudet. Hoppas nu verkligen att det är rätt person som dom har gripit både för hennes familj och hans. Lider så otroligt mycket med hennes familj,släkt och vänner, en sådan sorg som man aldrig hoppas att man ska behöva uppleva, sorgen att behöva mista sitt barn, syster,bror,barnbarn,kusin och vän.

Min sambo som har bott i mora ett par år vet vem flickan va och kände hennes familj, tjejen hon förut va ihop med har en dotter i 14 årsåldern och dom umgicks  och dom bodde grannar. Hoppas att det är rätt person dom har gripit så att familjen kan börja bearbeta sorgen och att den som gjorde detta får ett långt och odrägligt liv.

Av Mathilda - 21 februari 2008 13:04

Är så himla glad idag, min sambo e trött på att se alla mia scrapbooking saker över allt så nu e det bestämmt att jag får en egen liten hörna i vardagsrummet... har nu tittat ut det skrivbord, hurts och stol som jag vill ha, så nu e det bara att åka till Ikea. Men vi ska ju ha ännu mer saker där ner efter som vi håller på att byta ut våra möbler. Men nu så står vårat hem snart klart och det känns så himla skönt..

Av Mathilda - 15 februari 2008 10:21

Har verkligen kommit in i en period där jag tycker det e vädigt kul att göra kort.. Så här om dan så fick jag reda på att vi skulle på dop i mars så då började det att klia i fingrarna, så fram med grejorna och så här blev det..


Och sen ska vi ju på dop till min brorson om ett tag så då passade jag på att göra ett till han oxå..


Blev så himla nöjd och jag fick ju provat mina nya stämplar oxå..

tjingeling så länge

Av Mathilda - 14 februari 2008 10:15

Satt i går kväll och gjorde färdigt  alla hjärtans dag kortet och presenten till min sambo. Blev väldigt nöjd faktiskt. Så innan jag gick och la mig så sätte jag fast kortet på badrumms spegel så att hon kunde se det när hon kom hem i morse. Hon blev väldigt glad. Och När jag kom hem från jobbet så stod det tre jättestora röda fina rosos på köksbordet... hon e för sött min älskling.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards