Direktlänk till inlägg 26 april 2008

Mys dag med familjen

Av Mathilda - 26 april 2008 15:35

Nu vad det ju ett par dagar sedan jag skriv men har inte känt mig direkt pigg så datorn har inte varit på så mycket. Men idag va en bra dag så vi bestämde oss för att hitta på något hela familjen. Dagen började på Emaus där barnen fick sprang av sig lite. Vi tittade på söta kaniner, hästar, getter och grisen.. Grisen och getterna sprang lösa och grisen kom i mot oss så oliver blev jätterädd. Vi lyckas alltid att åka upp på lördagar och amanda vill ju alltid rida när vi är där och dom har bara ridning på söndagar så nästa gång få bli på en söndag så barnen får rida.



    

Oliver inne hos kaninerna...

Amanda inne hos kaninen..




Jennie hittade en favorit bland kaninerna hon tyckte den va så himla sött.. Och den e ju himla sött.

Den hemska grisen pigge...

en av getterna som gick om kring lösa..

Dax att gunga..


Allra första gången som vi va på Emaus med jennie så Gjorde vi detta

I trädet som är vid päron gungan....


Efter Emaus så åkte vi till McDonalds i stan för att äta lite. Sen blev det en tur till Willi´s för att köpa lördags godiset. Sist gjorde vi ett stop hoss jennie´s föräldrar där det blev lite saft och kaka till barnen och diskussionen om Lägenheten på vindfället kom upp igen. Så på Tisdag ska jag,jennie och svärfar gå på visning på lägenheten och på onsdag ska vi till banken... Åhhh tänk om detta går vägen... Hoppas hoppas......

 
 
Ingen bild

Lena

26 april 2008 22:05

Du skall se att det går vägen vännen!!! Håller tummarna stenhårt =)

Kramelikram gumsan.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mathilda - 9 maj 2008 12:58

Nu kommer jag inte att skriva mer idenna blogg, byter till en annan här är den nya: http://angelstars.blogg.se...

Av Mathilda - 8 maj 2008 21:13

Nu e jag trött på detta här, tydligen så får man bara lägga in ett visst antal bilder på denna bloggen och det max antalet har jag nått nu. Så vad ska jag göra nu då? Jo då kan man få köpa så att man kan lägga in 100 bilder till. Glöm det att jag bet...

Av Mathilda - 8 maj 2008 16:32

Från att nästan varit spy fri ett helt dygn så spydde hon idag igen, det enda hon har fått i sig är lite saft och tre matskedar yoghurt men två rejäla omgångar blev det. Så jag bestämde mig för att ringa sjukvårdsupplysningen. Och där säger dom att h...

Av Mathilda - 7 maj 2008 18:20

HAr nu provat och håller på att bli bättre på detta det är ganska kul faktisk   och så här blev första försöket... ...

Av Mathilda - 7 maj 2008 10:19

Jaha så idag väckte amanda mig när kl va 5 i morse och berättade att hon spyt...neeeeeeeej tänkte jag bara. Inte idag av alla dagar skulle ju börja sju istället för halv åtta bara för att jag skulle vara på röntgen kl nio. Men vi löste det ganska bra...

Ovido - Quiz & Flashcards