Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Mathilda - 6 maj 2008 09:59

Min födelsedag började ju givetvis med att vi försov oss hahaha, vet inte riktigt vad jag tänkte när jag ställde kl dan innan, men vi han till skola,dagis och jobb i tid ändå. Sen blev det välll ändå en hyfsad fortsättning eftersom jag kunde sluta en timme tidigare från jobbet. Efter jobbet stack jag bort till min pappas jobb för att hämta min present... det blev ett present kort på Lindex....


Och har redan köpt lite, det blev tre par trosor och 4- pack med sockar.



Av Jennie fick jag ett fint kort, så här ser det ut:


 

 Sen hade amanda ritat en fin teckning till mig:


Framsidan 

 

 

Insidan 

 

Resten av mina paket kommer på lördag då vi ska åka ut till min mamma och ha kalas. Vi har alltid kalas tillsamans eftersom jag fyller sjätte och hon sjunde maj. Jennie hade köpt några väldigt goda bakelser som vi smaskade på  efter maten. Kram på er


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards