Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Mathilda - 1 maj 2008 16:09

Denna tapet som fond vägg i amandas rum..


 Denna e oxå fräck... men var vet jag inte..


 

Eller den här..

Dom här tapeterna kommer i från ECO.. länk till sida finns bland mina länkar där kan du provtapesera... 

Av Mathilda - 1 maj 2008 15:56

Så nu har jag gjort mina tre kvällar på raken, kände igår att jag va riktigt trött och allt tycktes gå snett igår, kom inte ifrån jobbet föränn efter tio. Idag ringde min lillasyster och frågade om jag kunde göra ett dopkort, Inga problem fixade ett innan vi åkte ut till Hafsten. Mina små syskon ska ju på dop på lördag till deras halvbror som fått en liten flicka. Idag e jag verkligen seg, finns så mycket som jag skulle behöva göra men e inte alls sugen. Nä nu måste jag ta mig i kragen och göra det som ska göras.. Kram alla

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards